Skip to content
Home » Օգտակար նյութեր

Օգտակար նյութեր

Ինկոթերմս (Incoterms INternational COmmercial TERMS)

Արտահանման և ներմուծման պայմանագրերում օգտագործվող տերմինների հապավումներ են, որոնցով սահմանվում է ապրանքի նկատմամբ պատասխանատվության փոխանցումը և վճարող կողմը։ Նրանք օգնում են հստակեցնել վաճառքի պայմանները, բաշխել ռիսկերն ու պատասխանատվությունը, վերահսկել ծախսերը, կազմել փաստաթղթերը և ամբողջ աշխարհում աշխատել նույն սկզբունքով։

Ինկոթերմս ինքոթերմս ինկոտերմս Incoterms bernapoxadrum fur transport լոգիստիկա բեռնափոխադրում Հայաստան Ռուսաստան Եվրոպա Չինաստան 2020 2023 2024

Ինկոթերմս

Պատասխանատվություն

Ծանոթագրություն

Վաճառող

Գնորդ

EXW - Ex Works

Փաթեթավորում և առաքում է բեռը նշված վայր տեղափոխման համար՝ իր գործարան կամ պահեստ:

Ընդունում է բեռը մեքենայում և վերահսկում է արտահանման բոլոր ընթացակարգերը՝ կապված բեռնափոխադրման և ցանկալի վայր տեղափոխելու հետ, ներառյալ ապահովագրությունը:

Միջսահմանային գործարքներում գործառնական դժվարությունների դեպքում վաճառողը չի կարող ձեռքերը լվանալ և պետք է ներգրավված լինի արտահանման գործընթացում՝ ապահովելու անխափան լոգիստիկա:

FCA - Free Carrier

Արտահանման մաքսազերծման հետ կապված ռիսկը բացառապես վաճառողինն է: Վաճառողը ապրանքը բարձում է բեռնատարի կամ այլ մեքենայի վրա, եթե նշված վայրը վաճառողի տարածքն է:

Երբ ապրանքները առաքվում են նշված հասցե, բոլոր ռիսկերը և ծախսերը կրում է վաճառողը:

Երբ մատակարարը թույլ է տալիս բեռնել ապրանքն առաքման համար, այդ պահից սկսած՝ գնորդն իր վրա է վերցնում բոլոր ռիսկերը։

FAS - Free Alongside Ship (Restricted to Sea or Waterway)

Մատակարարը պատասխանատու է բոլոր ապրանքների առաքման, արտահանման համար դրանց մաքսազերծման և նավահանգստում նավ բեռնելու համար, որից հետո ռիսկն անցնում է գնորդին:

Ապրանքի կորստի ու փչացման ռիսկերի հետ կապված բոլոր ծախսերը իր վրա է վերցնում գնորդը

Կիրառվում է միայն ծովային կամ ներքին ջրային ուղիներով բեռների փոխադրման համար։ Իդեալական է զանգվածային կամ ոչ կոնտեյներային բեռների համար:

FOB - Free On Board

Մատակարարը պատասխանատու է բոլոր ապրանքները հասցնել նշված նավահանգիստ/նավամատույց կամ դնել նավի վրա, մաքսազերծել դրանք արտահանման համար, որից հետո ռիսկն անցնում է գնորդին:

Ապրանքը բեռնելուց հետո բոլոր ռիսկերն ու ծախսերը գնորդի պատասխանատվությունն են։

Կիրառվում է միայն ծովային կամ ներքին ջրային ուղիներով բեռների փոխադրման համար։ Ինչպես FAS-ի դեպքում, իդեալական է զանգվածային կամ ոչ կոնտեյներային բեռների համար:

CFR - Cost and Freight

Մատակարարը պետք է լիակատար վերահսկի ապրանքների փոխադրումը պահեստից մինչև նշանակման նավահանգիստ՝ ներառյալ առաքման, արտահանման համար դրանց մաքսազերծման և նավը բեռնելու ծախսերը:

Ապրանքը բեռնելուց հետո բոլոր ռիսկերն ու ծախսերը գնորդի պատասխանատվությունն են։

Մատակարարը պարտավոր չէ բեռը ապահովագրել բեռը դրա վնասի կամ կորստի դեմ։

CIF - Cost, Insurance & Freight

Պարտավորությունը նույնն է, ինչ CFR-ի դեպքում, բացառությամբ, որ այս դեպքում վաճառողը նույնպես պատասխանատու է առաքման ապահովագրության արժեքի համար:

Ապրանքը բեռնելուց հետո բոլոր ռիսկերն ու ծախսերը գնորդի պատասխանատվությունն են։

Քանի որ այս տերմինը պահանջում է նվազագույն ծածկույթ, կարող են առաջանալ բազմաթիվ առևտրային խոչընդոտներ: Հստակության համար այս հարցը պետք է դիտարկել առանձին: Պատասխանատվությունն անցնում է հաճախորդին բեռը նավի վրա բեռնելուց հետո:

CPT - Carriage Paid To...

Ընդունում է ամբողջական պատասխանատվությունն այն ծախսերի և ռիսկերի համար, որոնք կապված են ապրանքներն իրենց նպատակակետին հասցնելու հետ:

Գնորդը պետք է վճարի ապրանքների ապահովագրության համար: Գնորդն է իր վրա վերցնում ապրանքի կորստի և փչացման ռիսկերը, ինչպես նաև ապրանքը բեռնափոխադրողին հանձնելուց հետո առաջացած այլ ծախսեր:

Տերմինալային սպասարկման վճար (THC) վճարվում է տերմինալային օպերատորին: Ապահով լինելու համար գնորդը պետք է իմանա, թե արդյոք THC-ն ներառված է փոխադրողի կողմից բեռի արժեքի մեջ: Եթե ոչ, ապա գնորդը ստիպված կլինի գումար ծախսել THC-ի փոխհատուցման համար:

CIP - Carriage and Insurance Paid to...

Պատասխանատվությունը և ռիսկերը նույնն են, ինչ CPT-ն, բացառությամբ, որ վաճառողի վրա է դրվում նաև բեռնափոխադրման ընթացքում ապրանքի փչացման, կորստի ռիսկերից ապահովագրման պարտավորությունը՝ հօգուտ գնորդի։

CIP պայմանով՝ Վաճառողի վրա է դրվում նաև բեռնափոխադրման ընթացքում ապրանքի փչացման, կորստի ռիսկերից ապահովագրման պարտավորությունը՝ հօգուտ Գնորդի:

DPU - Delivered at Place Unloaded (formerly DAT)

Վաճառողն իր վրա է վերցնում փոխադրման և առաքման կազմակերպման բոլոր ռիսկերը և ծախսերը ապրանքի առաքման կետից մինչև համաձայնեցված վայրում անվտանգ բեռնաթափում:

Գնորդը պատասխանատվություն է ստանձնում ապրանքների անվտանգ բեռնաթափումից հետո, որից հետո անձամբ է պատասխանատու ապրանքը պահեստ տեղափոխելու համար:

Առաքման նավահանգիստը պետք է հստակ նշված լինի, հակառակ դեպքում կա հավանականություն, որ ապրանքները կարտաքսվեն այլ վայր:

DAP - Delivery At Place

Վաճառողը պատասխանատվություն է կրում ապահովելու համար, որ ապրանքները հաջողությամբ փոխադրվեն մատակարարի պահեստից մինչև նշանակման նավահանգիստ:

Գնորդը պետք է բեռնաթափի ապրանքը և ստանձնի հետագա պատասխանատվությունը:

Ներմուծման բոլոր տուրքերը, մաքսատուրքերը և հարկերը գնորդի պատասխանատվությունն են, քանի որ բեռնաթափումը գնորդի ռիսկն է: Այս կանոնը վերաբերում է տրանսպորտի բոլոր տեսակներին:

DDP - Delivery Duty Paid

Մաքսատուրքերը նման են DAP-ի մաքսատուրքերին, բայց ներառում են նաև տեղական մաքսազերծում, հարկեր և տուրքեր:

Մաքսազերծումից հետո գնորդը կարող է պատասխանատվություն ստանձնել և ապահովել ապրանքի անվտանգ տեղափոխումը գործարան կամ պահեստ:

Այն դեպքում, երբ EXW պայմանը Վաճառողի վրա է դնում նվազագույն պարտավորություններ, DDP պայմանը Վաճառողի վրա է դնում առավելագույն պարտավորություններ: Տվյալ տերմինը չի կիրառվում, եթե վաճառողը ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն չի կարող ապահովել ապրանքի ներմուծման արտոնագիր: